torstai 20. huhtikuuta 2006

Törmäsin tähän meemiin yhdessä blogissa. Oli aika hauska idea.

Moikka. Olen Maria, ja asun Helsingissä. Ikää minulle on kertynyt 23 vuotta, ja toistaiseksi minulla ei ole yhtään lasta. Ammatiltani olen perushoitaja, ja rakkaimpiin harrastuksiini kuuluu telinevoimistelu. Minulla on punaiset hiukset ja siniset silmät. Useimmiten kuuntelen rap/hiphop-musiikkia, mutta myös kotimainen iskelmä on sydäntä lähellä. Lempiartistia minulla ei ole. Jos minua pitäisi kuvailla yhdellä adjektiivilla, olisi se "maailmanlaajuinen".


---
Jaa mitä? Ohjeet.

Tee näin:

* Nimesi (2. nimesi ja lähimmän naapurisi sukunimi)
* Asuinpaikkasi (kaupunki, jossa viimeksi kävit junalla)
* Ikäsi (lisää oikeaan ikääsi lohjenneiden sormikynsiesi lukumäärä)
* Ammattisi (naiskäyttäjä kirjoittaa äitinsä ammatin, mieskäyttäjä isänsä)
* Harrastuksesi (harrastukset, joita et ikinä voisi harrastaa/sietää)
* Lapsiesi lukumäärä (montako hiusta lähtee päästäsi, kun vedät)
* Hiustenvärisi (tämän hetkinen paidanväri)
* Silmienvärisi (tämän hetkinen housujen väri)
* Musiikkimakusi (genre, jota et siedä)
* Lempiartistisi (tyyppi, kenen biisin kuuntelit viimeksi)
* Itseäsi parhaiten kuvaava adjektiivi (se adjektiivi, mikä lukee ensimmäisenä, kun kirjoitat googleen 2. nimesi ja ”adjektiivi”)

---

Äh päh. Kaikkeen sitä sotkeutuu.

---

Kaiken lisäksi olen _taas_ työtön.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti