torstai 27. huhtikuuta 2006

Vappu ilman hösellystä

Tänäkin vuonna vappu menee siinä sivussa. Mies on lähdössä vappukisoihin Kemoralle, mutta minua ei jostain syystä kiinnosta kolmea päivää katsella (ja kuunnella!) autokisoja. Luultavasti otan mukaan jotain projekteja, ja värkkäilen niitä sitten sen kotona.
Huokaus.
Miksi minä olen ainoa, jolla menojalka vipattaisi? Miksi minua huvittaisi laittaa prinsessakruunu päähän ja siirtyä juhlinnan puolelle? Tästä tulee huono omatunto. Miksi tulee huono omatunto?
Pari viikonloppua takaperin olin jäävi ottamaan osaa keskusteluun, joka koski opiskelijoiden kosteahkoa juhlintaa. Siinä kuunnellessa tuli jotenkin sellainen olo, että öh, olenko minä jotenkin poikkeava?
Eikö enää saa käyttää alkoholia edes opiskelijastatuksella, pitääkö vain istua iltaa yrttiteen ja kuivattujen porkkanalastujen kera?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti