keskiviikko 1. joulukuuta 2010

1. Esittely

Olen 27-vuotias nainen, kahden lapsen äiti, jolla on aina väsy ja kiire, niin että tämänkin päivittäminen on niin ja näin. Minulla on aviomies ja vuokrarivitalonpätkä, ei lemmikkejä jos ei noita sohvanalustaa vallassaan pitäviä lasketa. Olen asunut täällä, Oulussa, Kokkolassa, Tampereella ja Vieremällä. Sattuman oikusta asumme nykyään noin puolen kilometrin päässä siitä paikasta jossa olen asunut ihan pienenä, ja myöhempi "virallinen lapsuudenkotikin" on alle kilometrin päässä.
Minulla on teleasentajan koulutus mutten ole niitä töitä juurikaan tehnyt, vaan olen opiskellut (en valmistunut) ja tehnyt sekalaisia hommia ammattiin valmistumisen jälkeen. Tältä kulmakunnalta ei juurikaan löydy töitä, joten olen nyt toistaiseksi kotona. Jos olisin valmistunut olisin insinööri. Minulla on kuulemma insinöörin mielenlaatu ja ajattelutapa siitä huolimatta että paperit puuttuvat. Tiedä onko se kehu vai moite.
Olen kolmesta sisaruksesta vanhin, minulla on sisko ja veli. Pienenä tykkäsin enemmän piirtää tai lukea kuin leikkiä, ja ehkä minulla siksi onkin alter ego joka nyt aikuisena leikkii nukeilla. Tykkään kyllä vieläkin lukemisesta, luen jotain jos vain mahdollista. Tällä hetkellä luvun alla on Margaret Mitchellin Tuulen viemää, olisiko kymmenes lukukerta - luen samoja kirjoja uudestaan ja uudestaan, niistä saa usein enemmän irti sitä mukaa kun itsellekin tulee ikää ja kokemusta.
Pidän suklaasta ja inhoan palelemista. Vedän paikallista perhekahvilaa ja olen ensi vuoden alusta mukana MLL:n paikallisyhdistyksen hallituksessa - olen jonkinlainen helpostinakitettava ja yhteisötoiminnasta pitävä luonne.

1 kommentti: